Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 9 Januari 2011

MAHER ZAIN live in CONCERT at MELAWATI STADIUM

Untuk kedua kali nya,MAHER ZAIN ke malaysia.Kali ini untuk konsert pula.



.................................................................



TARIKH :
25hb feb dan 26 hb feb 2011



.................................................................



Lokasi :
Stadium Malawati Shah Alam,Selangor.



.................................................................



Akan membuat persembahan dengan beberapa orang artis antaranya :



Mesut Kurtis ,Macedonia



.......................................................





Irfan Makiki , Canada



.......................................................




Inteam , Malaysia


.................................................................

HARGA TIKET :
RM297 , RM253 , RM203 , RM103 , RM53

.................................................................



So,macam mana??
Harga Tiket mahal?.. Standard lah harga tiket dan penyanyi ni kan..
Antarabangsa tuh.. lagi pula,tgh hangat di pasaran.. -hehe-
Paling tidak kita ambil nilai dakwah yang nak disampaikan..
Berminat??
Tiket akan dijual secara online di


Dan di outlet-outlet terpilih..
Tel: +603-7725 1177 / +603-7725 1166

Ticket Outlets (start selling on 17th Jan 2011)
Rock Corner@1 Utama
Rock Corner@The Curve
Rock Corner@Suria KLCC
Rock Corner@The Garden
Rock Corner@Ampang Point
Rock Corner@Subang Parade
siapa cepat dia dapat..

Untuk maklumat lanjut sila ke






P/S : Tak dapat nak g.. Kalau saja time nie saya dah kat sana.. insyaALLAH akan pergi.. ^_^

Tiada ulasan: