Terdapat ralat dalam alat ini

Khamis, 20 Januari 2011

MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN.. Kata ku VS + Kata nya




HANYA UNTUK AKU DAN KAU !





KATA PENYELEDIK,DAN KATA AKU :





- Rokok punca penyakit jantung..!!

- Ada 6 ribu jenis racun dalam rokok.. racun monyet.. racun tikus.. racun pokok.. dan lain2..

- Merokok ibarat membakar duit...

- Merokok juga penyebab keguguran janin.. tak tengok ek kat kotak rokok tu..???

- Bau mulut dan badan perokok saling tak
tumpah cam bau *&&^^&%*&^..

- Hisap rokok tak macho..??

-Perempuan hisap rokok nampak tak sopan aka bidak..!!
-Dalam ISLAM haram kan??









KATA PEROKOK :

- Rokok mungkin boleh menyebabkan penyakit jantung.. Tapi hari-hari ada jerk berita pasal orang mati kena tikam dan kencing manis. tak der plak keluar berita pasal orang mati isap rokok..!

- Rokok ibarat membakar duit.. RM 10 sehari hangus begitu sahaja.. apa la sangat dari yang buang duit beli alat make up beratus2 sebulan... semata-mata nak cantikkan diri padahal tak der la cantek mana gak..

- Keguguran janin juga boleh belaku pada mereka yang tidak merokok tapi saja nak gugurkan kandungan.. siap pergi jumpa doktor lagi.. lagi hebat kalau tak dapat nak gugur siap buang bayi tu lagi..

- Penghisap rokok memang tak macho.. apa la sangat kalo muke macho tapi banyak masalah..!! hahaha...

- Mulut berbau sebab rokok tak per.. jangan mulut wangi tapi hati busuk macam longkang....

- Racun memang banyak dalam rokok.. tapi ada orang hisap rokok 50 tahun tak mati-mati gak.. yang terjun bangunan tinggi2 tu tak payah tunggu 50 tahun.. 5 saat jerk meninggal!!
-yang tidak merokok lagi berisiko dari perokok,so baik kau merokok.. katanya~





..............................

KELUH !.. kadang KALAH debat dengan perokok nie..
-hahaha-
apa2 pon..
MEROKOK membahayakan kesihatan yah kawan-kawan..
yang tidak merokok macam saya,gud !
Perokok,palan2 bah baranti..
bulih baituh..
^_^
............................







Tiada ulasan: