Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 6 Mac 2011

Pembunuh kucing itu -MINTA MAAF-

Tak sampai beberapa jam mengupdated pasal Pembunuh kucing itu,
Dapat info lagi berkaitan nya..
Pagi tadi,CHOW XIAO WEI , 21 tahun telah buat Press conference kat Sri Serdang pagi tadik..
sidang meminta + memohon maaf..
siap buat press conference tau.. Pemes dah dier ni kan..
-HEHEHEHE-
betul ke x,ntahhhh lah~
Semua nya sudah selesai?????
Tanya pada diri masing-masing..
kita kasi maaf kah yah??
-ekekekekkeekeke-
Kalau boleh,nak jugak tanya pada mangsa tuh..
Sian kucin-kucin itu..
uhuk!
^________^









p/s :
-Buat baik berpada-pada.. Buat jahat jangan sekali..
-Peringatan buatku dan kita semua..

2 ulasan:

Ms. Ann berkata...

kot yer pun da masalah.... jangan nak lepas geram dekat kucing,...

mereka tak berdosa... menyiksa makhluk Allah... takder hak...

mujahid berkata...

Ms.Ann :
tuh lah psl.. sian gak kat kucin tuh.. xdaq salah pon.. Xpa lah.. jadikan iktibar untuk kita2 smua kan..
^__^