Sabtu, 26 Mac 2011

JOIN CONTEST AKU KAYA



سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

As salam..
fuyooooooooooooooooooh ! Dady Rahman join contest!..
-HAHAHA-
Tak pernah join,dan serius dan penuh kejujuran..
Tak harap untuk menang pun sebab rasa nya banyak syarat dy x lepas..
Tujuan Dan Visi : saja2 menghiburkan diri dan mengikuti aktiviti Follower.. WINK!
Menang,gumbira.. Tak menang pun gumbira..



....................................................................


my contest...syarat2nya...


1.jd kawan aku...hehehe macam paksa plak (klu nak jd ble, xnk jd pun ak tak paksa)
2.pas tu letak aku di dlm bloglist mu...hahahaa lg kejam (mudah nak rujuk siapa pemenang)
3. letak header aku
4. buat entry tajuk JOIN CONTEST AKU KAYA
5.aku nak 1 sebab dari ko, kenapa ko baca @ TERbaca blog aku?
6.tag satu kawan yg lain..
7.jgn lupa paste url kat entri ini

HADIAH FULUS...TUNAI RM300
TARIKH TUTUP: 31 MARCH (11.59 MALAM)


BERMINAT??? SILA KE LINK NI :

....................................................................



Syarat 1 : saya dah laksanakan U FOLLOW , I FOLLOW.. -hehe-

Syarat ke 2 : saya dah laksanakan juga..

Syarat ke 3 : saya dah laksanakan jugak.. ( agak nya)

Syarat ke 4 : senang dan mudah,saya dah laksanakan jugak..

Syarat ke 5 : 1 sebab dari ko, kenapa ko baca @ TERbaca blog aku?
Dy jawab jujur yer,tipu dosa kan.. -HEHE-
tertau dan termau membaca blog akak sebab komen akak kat entry dy pasal perkahwinan adat bugis tuh!..
pernah pakai baju adat ek kak?? mkna nya,pada idie lah tuh kan.. HIHI
seperti biasa dy akan merajinkan diri untuk mengikuti dan ziarah2 belog yang juga turut rajin menziarah belog dy..
Orang memberi,kita merasa.Orang berbudi,kita berbahasa.
eh silap!.. lagi plak,dah kewajipan kita untuk saling ziarah menziarahi jiran tetangga belog kita kan.. Merapatkan silaturahim.. HIHI
x khatam kan lagi entry akak.. palan2 yah!..
-HEHE-


Syarat ke 6 : dy x pandai nak tag kat belog lah kak.. tag kat pesbukkk dy rajin.. -EKEKEKE-
( Eh! dy share kat pesbuk maknanya dy tagg riban2 kawan dy lah tuh kan??? )
-HIHIHI-

Syarat ke 7 dan terakhir : dy dah paste kan???? wink!




SELAMAT MENIKMATI DAN MENILAI.. ^_^V
(dy seap share kt pesbukkk lagi kak,-BODEK2- hahaha)




p/s :
-Bila dy baca entry2 yang len.. PERGH!.. moden.. siap men tag2 lagi macam kat pesbuk tuh~ ada plak klik kat pict dah otometik g web contest.. Tapi saya??? HAHAHA
-Saya budak baru belajar.. Sila tunjuk dan share2 pa yang anda tau.. HEHE
-eksaited gak bila pertama kali join contest.. HAHA
-Lucu jugak baca entry nie.. HAHA
-Kalau dy menang kan.. Dy nak beli..... ( Rasieeee ) Eh kak!.. bagi dy menang.Pas tuh kan dy blnja akak something.. -bodek lagi- HAHA


4 ulasan:

Unknown berkata...

Salam kenal sahabat..
Nice Blog..
Best dapat follow..keep moving on..
jemput singgah ke blog saya..
http://purplebloggerboyz.blogspot.com/

Unknown berkata...

hahahaha...bha lau mng share2 r..:P
j0ke..=) wish u get it br0..n_n
funny tul entry k0 ni..xD

dy Rahman berkata...

Fahmie :
as salam , salam kenal2 jugak bro..
insyaALLAH,akan ku bertandang.. hidangan entry2 tuh akan ku jamah..
Thnkz Bro!.. ^_^

dy Rahman berkata...

ciciey :
ko yakin kah saya menang?? HAHAHA..
1 prsratus ni kyakinan sya.. ekekek..
tenkiu2~ HEHE