Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 11 Mei 2011

Blog paling simple Tapi Bebas





بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum wbt..
Petang ni nak join satu contest.. BEBAS je nak buat entry.. So,disebabkan entry bebas dan kat bumi di bawah bayu sini baru lepas Isyak.. so dy nak mentazkirahkan diri sendiri dengan mengentry entry ini untuk join contest ni. ( paham bah kan?? HEHE )
Nak join?? Klik kat Adiba Mazlan  atau Abe Long




 Nabi Muhammad SAW bersabda:
Telah diperlihatkan syurga padaku,kebanyakan isinya adalah fakir miskin dan telah diperlihatkan neraka padaku,kebanyakan isinya adalah wanita,andai kalian lihat apa yang aku lihat,nescaya kamu akan lebih banyak menangis daripada tertawa.

Ya ALLAh..Jika Engkau menuntutku kerana dosaku,tentu aku pun akan menuntut ampunan-MU..
Jika Engkau menuntut aku kerana kekikiranku,tentu aku akan menuntut kedermawanan-MU..
Dan jika Engkau akan memasukkan aku ke neraka,tentu aku akan memberitakan kepada ahli neraka bahwa aku mencintai-MU..




9 ulasan:

cIk IRa berkata...

saya sukakan ini!! :)

dy Rahman berkata...

cik Ira :
terima kasih.. ^_^

padle berkata...

meh usha sini lak!

http://fadhlisipadle.blogspot.com/2011/05/blog-paling-simple-tapi-bebas.html

dy Rahman berkata...

salam ziarah padle..

abe long berkata...

i like this one!!!!

dy Rahman berkata...

salam2 abe Long.. terima kasih.. ^_^

mad khaz berkata...

jajah sini,nice blog :)

kemboja berkata...

salam ziarah.. ehhehe my asben org sandakan, tp sy blom pas lg becakap sabah.. huhu

dy Rahman berkata...

mad khanz :
salam ziarah.. terima kasih bro..