Terdapat ralat dalam alat ini

Sabtu, 23 April 2011

Bloggers Yang Bakal Bersinar..




بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum wbt~
Bloggers Yang Bakal Bersinar.. Amin~
Tolong doakan blog nie akan bawa lebih banyak perkongsian buat dy terutama nya dan kita semua..
Bukan nak mengharap atau perasan sendiri pula ek.. HEHE...
Ini adalah segmen blog review yang dibuat oleh Bro Wacana..
Segmen memVIEW blogger-blogger Baru macam kami-kami nie.. Dan blog dy jadi salah satu yang diVIEW.. Menghargai dan berterima kasih lah..
Ye lah.. Tanpa yang lama , tiada lah yang baru kan..
kLik siNi Untuk melihat entry yang dibuat..





Pembawa Wacana
Blog ni antara blog yang dy suka nak ziarah.. Kenapa?
Banyak perkongsian yang kadang-kadang dy sendiri tak tahu..
Penyampaian nya pun x lah skema sangat.. Santai saja bila membaca nya..
Ni bukan nak bodek atau niat apa pun.. jujur nie.. HEHE..
Kalau rasa tak percaya.. Ok,korang leh kLik siNi dan baca perincian yang diterjemah..
Macam-macam ada dalam tuh.. so,kira nya.. Dapat lah juga input yang baik kalau nyinggah.. Bukan sekadar penyampai kosong tanpa input apa-apa..
Lagi satu,blogger ni memang suka review blo-blog baru..
so,x rugi kalau follow blog nie.. perkongsian dan pertambahan.. HEHE
Kalau apa yang dy rasa , tak sama dengan apa yang anda rasa..
minta maaf lah.. Minat dan kesukaan tiap-tia dari kita kan berbeza.. HEHE


Blogger ini juga antara calon untuk menjadi wakil blogger Dun serdang..
Andai nya rasa dia memang layak untuk itu ..
korang boleh kLik siNi untuk mengundi..
Semoga berjaya bro !




Jangan lupa untuk undi blogger nie yah! :

Bangku kosong : kLik siNi dan siNi

Ben ashaari : kLik siNi
Kalam dari pondok Tua : kLik siNi

Terima kasih !.. ^_^

2 ulasan:

hitammanis berkata...

salam ukhuwah,
terima kasih sbb mujahid sudi singgah kat laman blog akak. sudi2lah singgah lagi......

mujahid berkata...

salam kak..
sesama... hehe.. ^_^