Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 6 April 2011

Miss Malaysia Atau MR.MALAYSIA ?? Aku Binggung !!!!!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Rasulullah saw melaknat kaum lelaki yang menyerupai atau berlagak seperti wanita (al-mukhannathiin / al-mutasyabbihiin bi al-nisa ) dan kaum wanita yang menyerupai / berlagak seperti lelaki (al-mutarjjilaat / al-mutasyabbihat bi al-rijal )
-Riwayat Al-Bukhari-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum wbt..
Miss Malaysia dot.. dot.. dot.. macam ni pun ada kat malaysia ek?? Ingatkan kat Thailand je.. HUHU

EH !.. Korang pernah dengar pasal Miss Malaysia Pahang dak?? Nak tanya kat orang Pahang nie.. HEHE
Terkejut gak bila tengok video nie.. ingatkan MISS rupanya MR yang dah ke MISS..
Paham-paham lah yah.. HEHE
Tak tahu sangat pasal pertandingan dan kejadian-kejadian yang ada kat dalam video nie.. 
Yang pasti,ini adalah acara untuk mencari MISS MALAYSIA yang disertai oleh peserta dari seluruh Malaysia.
Bilangan peserta yang menyertai nya agak-agak dalam 3o orang.. Fuyohhhhhh !
Banyak tuh... Dan yang pasti nya semua Lawa dan ayu gituh.. Seksi pun ye jugak.. HUHU
Yang pasti,Juara Miss Malaysia Pahang nie dimenangi oleh Miss aka Mr dari kedah dan sudah berSUAMI..
Diulangi.. sudah berSUAMI.. Leh kowag bayangkan..
Ahai~
Jom layan video nie.. Selamat menikmati.. Ahakz!












p/s :
-Juara nya semacam feremfuan lah.. tapi tuh ah.. Halkum dan suara tetap MR


4 ulasan:

Miss Eiza berkata...

Sedihnya :(

mujahid berkata...

As salam..
missss eizaaa.....
kan2... terkejut jugak 1st tengok video nie.. ades~

Miss Eiza berkata...

Wasalam...mmg terkejut.
Dan sedih.

Kalau lelaki pun nk bersuami..
cmna kami2 yang perempuan ni...

*pening2

azy ahmad berkata...

itu la psl...mula2 pn azy pn plik..ni mmg miss ke mR??siap y last sekali ckp bersuami..mmg kompius sgt2...tah pape la mereka ni...siap de artis komen ok lg...wat they're trying 2 tell us...plik btul...
[jdkn lah ai-quran n as-sunnah itu panduan hidup, insyaALLAH selamat.wallahualam]