Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 22 April 2011

Penyertaan Contest Header dan Entry terbaik..




بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum wbt~





dy nak mengupdated berkaitan contest Header dan entry terbaik..
 kLik siNi untuk JOIN !
Setakat ni ada 3 sahabat yang menyertai nya.. Alhamdulillah.. ok lah tuh kan.. makna nya,ada juga yang bersusah payah nak join contest nie.. HEHE
Bagi belog yang pertama kali buat contest macam dy nie,seorang yang JOIN pon dah bersyukur sangat-sangat..
Terima kasih.. ^_^



Senarai perkongsian :




RASULULLAH saw bersabda, yang bermaksud: 
"Seorang isteri yang bermuka muram di hadapan suaminya, maka ia dalam kemurkaan Allah hingga ia dapat membuat suasana yang riang gembira kepada suaminya dan memohon kerelaannya."

ENTRY PILIHAN : Bagaimana seorang isteri menghapuskan dosa-dosa kecil..







Ada 4 header sahabat ady adyva ni buat.. Rajin kan dia nie!.. HEHEHE
Nak tengok 3 header lain korang leh kLik kaT siNi







tak perlu nak luah atau ungkap bila kita sayangkan diorang.Rilek sudah.Anda sendiri dapat rasa menda tuh.Sayang sahabat itu sampai syurga.Nikmatnya sampai bila-bila kita rasa.

ENTRY PILIHAN : Bersahabat sampai ke syurga..








Tarikh tutup 31 april 2011


7 ulasan:

::AdyVa:: berkata...

rasa best plak & seronok bila tgk hasil kerja i kat WALL BLOG org lain!..thanks Mujahid~

QASEH MANSYA berkata...

aha..alhamdullilah..rasa best jugak terpampang hasil kerja... orang 1st lak yang buat..

entry terbaru blog saya
http://qasehmansya.blogspot.com/2011/04/sapa-nak-tiket-free-4-tiket-free.html

mujahid berkata...

ady adyva..
hehehe
rasa gembir plak bla tgk korang gmbra juga..
hehe

mujahid berkata...

kak qaseh..
kta bloger baru,. kna lah sling tlong mnolong..
hehe
dy yg sronok korang dh join.. hehe

Dda Ly berkata...

lawa² semua header tu...sejukk je mate memandang..:)

meh ke rumah..
~mahu gigit²~
keep in touch ye..♥♥♥

mujahid berkata...

dda Ly :
lawa2 smua kan.. hehehe
thnkz kak..

Aiman Raziff berkata...

terima kasih dy buat antry khas tentang contest ni,... walaupun sy ni baru jgk,... tap seronok join contest... huhu...