Terdapat ralat dalam alat ini

Selasa, 19 April 2011

Senarai Calon IMAM MUDA 2





بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum wbt..
Berjaya juga mencari gambar calon-calon imam muda musim kedua..
Terima kasih pada empunya koleksi bro Fit Sparrow

SENARAI IMAM MUDA MUSIM KEDUA :


  1. Wan Najdi wAN Mohd noh,20 Berasal dari Kelantan.seorang guru tarannum.
  2. Mohd Azlan Zulkarnain,25 berasal dari Cheras Kuala Lumpur.Seorang Jurutera.
  3. Mujahid Suhaimi,20 Berasal dari Singapura.Bekas ahli gimnastik(seorang pelajar)
  4. Ammar Wan Harun berasal dari Alor setar,Kedah.
  5. Mohd Fakhrrurazi Hussin,27 berasal dari Terengganu.
  6. Nazrul Izwan,26 berasal dari Segamat Johor.Seorang guru besar.
  7. Mohd Hassan Adli Yahaya,26 berasal Air Tawar Perak.Seorang pensyarah
  8. ZulFadhli Awang,24 berasal dari kg.Rimba Brunei darussalam.Seorang pegawai Masjid
  9. Ali khairudin abd marif,26 berasal dari Sabah.seorang guru kafa
  10. Abdul Fattah Riddzwan,21 berasal dari Negeri sembilan.Seorang Fasilitator.

























p/s :
Untuk lebih banyak paparan gambar,korang boleh klik Link ini :


5 ulasan:

Kejora berkata...

salam...

wajah-wajah suci dan tenangg...IMAM MUDA...:)))

mujahid berkata...

Generasi muda yang akan meneruskan memperjuang dan mertabatkan syiar islam..

Dari mana pun asal nya,itu tidak penting kan..
Pada akhirnya,kita semua akan berdiri di satu tempat yang sama nanti disana..
masyhar..

Kita cilok2 lah ilmu yang akan dikongsi nanti.. x jadi macam mereka.. xpa lah.. hehe

Tanpa Nama berkata...

malas aku nak tengok..pasal aku ada sebab

mujahid berkata...

Tanpa nama ;
kenapa kah??? hehe

Tanpa Nama berkata...

Banned je IM yg terang² mnyokong pembangang..